تولید خانه های لوکس حیوانات خانگی

خانه های لوکس حیوانات خانگی

تولید خانه های لوکس حیوانات خانگی

سالیان درازیست که گروهی از حیوانات، به عنوان حیوان خانگی، وارد زندگی انسانها شده اند و با ورودشان به زندگی ما ، احساس عشق و امنیت و شادی به ارمغان آوردند.

با پیشرفت تمدن و نزدیک شدن ارتباط، بین انسان و حیوانات خانگی، انسانها به درکی نسبی از آنها دست پیدا کردند و متوجه نیازهای متنوع آنها شدند و فهمیدند که می بایستی این احساس عشق و امنیت و شادی را متقابلا به آنها بازگردانند.

بنابراین بعد از مسئله تغذیه، مسائلی همچون تامین بهداشت، محلی امن برای زندگی، گردش و تفریح و در مجموع، رفاه حیوانات خانگی مورد توجه قرار گرفت.

یکی از ملزوماتی که برای رفاه حیوانات خانگی مورد توجه است، داشتن مکانی مناسب و امن به عنوان لانه و محل خواب است که تاثیر زیادی بر رفع استرس و اضطراب حیوان خانگی شما دارد، علاوه بر آن داشتن لانه یا محل خواب مناسب، باعث گرم ماندن بدن حیوان و حس امنیت می شود.

همانطور که یک اتاق و تخت مناسب برای انسانها لازم و مفید است، جای خواب مناسب حیوانات نیز بر سلامتی حیوان شما تاثیرگذاراست، پس انتخاب لانه و جای خواب مناسب برای آرامش حیوان شما بسیار مهم است.

کارگاه

در این راستا از آذرماه سال جاری ، کارگاه نجاری با نام «خانه های لوکس حیوانات خانگی» را تاسیس و تجهیز نموده و با تجربه ای طولانی از همزیستی با این موجودات دوست داشتنی، تولید مصنوعات چوبی متنوع و با کیفیت را در زمینه ملزومات لوکس حیوانات خانگی از جمله خانه سگ، خانه گربه، تختخواب سگ، تختخواب گربه، غذا خوری سگ، غذا خوری گربه و اسکرچر گربه را آغاز نمودیم.

تولیدات این کارگاه صرفا از چوبهای وارداتی روسی بوده که عمدتا از درختان سوزنی برگ مانند : نوئل، ساسنا، یولکا بدست می آیند که دارای مقاومت بالا در برابر حشرات چوبخوار و رطوبت هستند و با وزنی کم، دوام خوبی دارند و بدلیل نوع فرآیند تولید و تهیه آن ها، کمترین صدمه را متوجه محیط زیست و جنگلهای طبیعی میکنند.

تلاش دست اندرکاران این کارگاه ، تولید محصولاتی متنوع و باکیفیت و زیبا و در عین حال کاربردی بوده تا رضایت خاطر شما و رفاه حیوان خانگی دلبندتان حاصل گردد.

عمده تولیدات این کارگاه شامل انواع خانه های چوبی برای سگها در سایزهای متفاوت، غذاخوری سگ، تختخواب سگ، انواع خانه گربه، غذاخوری گربه، تختخواب گربه و اسکرچر گربه میباشد .

جهت احترام به سلیقه شما بزرگواران، تغییرات در طراحی و نکات مورد نظرتان در ساخت لحاظ میگردد.

نمونه کار

در این معرفی، عکسهایی از چند نمونه کار ساخته شده منجمله :

خانه سگ ، خانه گربه ، تختخواب گربه و اسکرچر گربه به منظر شما گذاشته شده که گویای کیفیت ، تنوع و زیبایی محصولات است که علاوه بر دکوراتیو بودن ، کاربردی نیز می باشند.

امید است با حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی باعث رشد و شکوفایی آنها شویم.

رضایت خاطر شما عزیزان ، مایه سربلندی و موفقیت این مجموعه خواهد بود.

جهت سفارش محصولات آماده خانه های لوکس حیوانات از سایت سیناوت بازدید فرمایید و درصورت درخواست ساخت محصولات سفارشی با مدیریت کارگاه تماس حاصل فرمایید.

تلفن سفارشات : ۰۹۱۹۵۳۳۵۲۱۰

اینستاگرام: luxury_pet_houses@

با احترام،

شهرام پرورش، مدیریت کارگاه خانه های لوکس حیوانات

خانه لوکس حیوانات، شهرام پرورش
شهرام پرورش، مدیریت کارگاه خانه های لوکس حیوانات

5 دیدگاه برای “تولید خانه های لوکس حیوانات خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *